بازدید از فعالیت های قرار گاه امام حسین (ع) و  کانون فرهنگی هنری «اربعین حسینی» در مرز مهران بین المللی مهران
بازديد از فعاليت هاي قرار گاه امام حسين (ع) و  کانون فرهنگي هنري «اربعين حسيني» در مرز مهران بين المللي مهران
با حضور مشاور رئیس ستاد و دبیر ستاد اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور  انجام گرفت؛

بازدید از فعالیت های قرار گاه امام حسین (ع) و  کانون فرهنگی هنری «اربعین حسینی» در مرز مهران بین المللی مهران

مرتضي طاهريان با حضور در مرز بين المللي مهران از خدمات رساني قرارگاه امام حسين (ع) و کانون فرهنگي هنري «اربعين حسيني» واقع در مسجد ثامن الحجج پايانه مرزي مهران بازديد به عمل آورد.
شناسه خبر : 51019 تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۴۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، مرتضی طاهریان ظهر امروز یکشنبه (12شهریور)،  به همراه حجت الاسلام و المسین چراغی پور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام  با حضور در مرز بین المللی مهران ضمن بازدید از فعالیت های کانون فرهنگی هنری «اربعین حسینی» و قرار گاه امام حسین (ع)  ستاد کانون های مساجد کشور در مسجد ثامن الحجج  واقع در پایانه مرزی مهران از نزدیک در جریان خدمات رسانی این قرار گاه به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) قرار گرفت. 

دبیر اجرایی ستاد اربعین حسینی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، ضمن خدا قوت به خادمین زائران حسینی در این کانون،  فعالیت ها و اقدامات فرهنگی و هنری در این کانون در اربعین امسال را بسیار ارزشمند دانست. 

طاهریان، با اشاره به فعالیت شبانه روزی  خادمین در قرار گاه  امام حسین (ع) و کانون اربعین حسینی  در پایانه مرزی مهران افزود: خوشبختانه تعداد بسیاری از زائران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از خدمات این کانون بهره مند شدند. 

وی، در ادامه سایر اقدامات  فرهنگی  از جمله حضور روحانیون در جهت برپایی نماز های جماعت، پرسش و پاسخ به سوالات شرعی،  حضور سینما سیار و و بر پایی نمایشگاه با مضامین دینی و قرآنی در جهت معرفت افزایی  و حضور معنوی زائران در پیاده روی اربعین حسینی  ارزشمند توصیف کرد.

وی،  همچنین عنوان کرد:  خادمین و فعالان این کانون به جهت اهمیت مرز بین المللی مهران و حضور  همیشگی زائران در مناسبت های مختلف در این مرز برای زیارت اماکن مقدس کشور عراق در ایام تاسو عا و عاشورا و اربعین و عرفه خواستار حمایت و توجه ویژه ستاد کانون های مساجد شدند که ما تمام تلاش خود را در جهت توسعه فضای های دینی و کانون مساجد در مرز مهران  بکار خواهیم گرفت.